Träningsdag 2 - Kondition/styrke med kroppsvikt

Jag ljög lite om att det var överkroppen idag. Det var mer kondition blandat med styrkeövningar med kroppsvikt. Oh well, schemat såg ut så här iaf.

Började först med att cykla till Konsum och tillbaka. Sååå, det var uppvärmingen kan man säga. Det är väll nästan 5km totalt.

Standard Pushup

Mountain Climbers

Burpees

High Kneel Drill

Bodyweight Squats

Cabel Pulldown (Detta var det enda jag inte kunde göra med kroppsvikt. Skulle göra Chin Ups, men har inget material för att kunna göra det) 36kg 12 x 3

Bench Dip

Alternating Split Squat Jump

Single Leg Hip Extension

Bodyweight Reverse Lunge

Single Leg Plank Raise

Oblique Adductor Raise

~~~~~~

Väldigt jobbigt i längden, och jag kände att jag bara ville ge upp när jag såg Burpees. Men jag tvingade mig själv igenom hela schemat. Blev lagom svettigt. Skönt med en vilodag nu tills det blir överkroppen på torsdag. Sedan blir det denna dagens schema igen på antingen fredag eller lördag.

Har tagit bilder för att se den förväntade utvecklingen. Dom håller jag för mig själv ett litet tag iaf.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0