Träningsdag 4 - Kondition/styrke med kroppsvikt

Starttid: 20:30

Sluttid: 21:30

Vikt: 61,5kg

Uppvärming:

10 minuters dansspel

Samma övningar som i tisdags

+ Airbike Crunches 15 x 3

Sidocrunches 15 x 3

Fick håll redan när jag spelade DDR. Var ett bra tag sen jag spelade det. Inga jättestora problem med att få poäng, men jag blev trött och svettig rätt snabbt. Hade lite annorlunda ordning på övningarna idag, så jag hade t.ex. Pushups och Burpees rätt sent i tisdags så tog jag dom först idag. Och det var att rekomendera. Inte lika jobbigt denna gången. Otroligt svettig nu när jag blev klar med dom extra magövningarna. Nästan så det svider i ansiktet. En välförtjänt dusch nu.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0