Dags för flytt

Slött med att skriva här :3 Anledningen är väll att jag velat skriva om veckan när jag var i Malmö, men att jag smått glömt bort lite nu i efterhand. Men det ska bli gjort någon gång iaf.

Det enda riktigt stora som händer just nu är att idag kommer jag börja åka uppåt i landet för att påbörja min flytt till Storuman. Det är lite nervöst, så jag kommer inte kunna somna inatt. Så just nu sitter jag och klunkar Hustler i mängder. Packar in det sista i bilen runt 7:00-7:30. Sen beger vi oss uppåt mot Norrland.

En awesome grej som hänt är Octocore som var denna helgen. Som vanligt försökte jag få tag på en vis person för att försöka få igång fest och för att locka med denne till Octocore. Men som vanligt ignorerar man att svara <: Jag är van nu. Förstår hur du funkar. Jag fick iaf tag på Viktor som fixade biljett åt mig i förväg. Min kusin skulle också med, men blev sjuk samma dag och fick ligga hemma med feber. Dagen innan hade jag köpt 700ml vodka. Varav hälften häldes i min gamla flaska som rymmer 350ml. Där hälde jag i massa krossad tyrkisk pfeber som man kunde shota. Provsmakade lite innan jag åkte till Halmstad. And god damn vad gott det var. Det första jag gjorde när jag kom hem till Viktor var att självklart krama om dom jag kände sen tidigare. Och presenterade mig som smått till dom nyare ansiktena. Sen blev det att göra en grogg och locka till mig folk att shota min blandning med mig. Och den uppskattades väldigt mycket. Blev 2-3 shotar för min del. Sen var det fler groggar, snack om tattueringar och rökandes av vattenpipa. Det blev till slut en lek där man skulle suga in rök och sen skicka över den till någon annan. Jag försökte få ha det gjort med alla som var där. Av oss 4 killar som var där så vågade bara jag och en annan kille göra det med varandra. Så jag failade med två pojkar :( Tjejerna uppskattade leken mest och höll på med den ett bra tag.

När vi kände oss redo för att åka iväg så ringde vi efter en taxi för att åka in mot stan. Tanken var först att det skulle vara ute på stranden. Men vädret har varit rätt så blåsigt och regnigt så det ändrades till en lokal rätt nära centrum. Shit the same för min del iaf. Det tog inte lång tid innan vi kom till dansgolvet och jag bara släppte loss all festlust som jag samlat in i säkert ett halvår. Tog kanske en 10-15 minuter innan det blev så varmt så att man började strippa. Av med tröjan och sätt igång var det typ. Ibland blev jag lite tjurig när dom andra inte orkade lika mycket som jag. Men jag försökte hänga med dom så att jag inte tappade bort dom. Även om det inte skulle vara så svårt att hitta dom. Men aja. Som tur var hade dom gratis vatten som utnyttjades till fullo. Viktors syrra tyckte det var en god ide att stänka mig med vattnet över min kropp. Och det hjälpte mig rätt bra. Så svettig som jag blev av allt dansande. Det styleande håret var knappast lönt att göra. Man fick se snygg ut en stund iaf tills svetten tog över. Då kunde man ta på sig sin snygga Ironfistkeps och fortsätta se schnygg ut ;3 Finns inte mycket mer att säga. Jag behövde verkligen få komma ut och släppa loss lite. Lite synd att man åker ifrån detta nu när man vet vart man egentligen ska te sig till för folk. Bilder finns på fejjan iaf. Hitta mig och få en kaka.

Octocore "Outdoor" Madness

Sen måste man bara få bli lite ego och visa upp sig lite. Dels min frill som jag klippte till mig förra veckan och min snygga tröja som jag lyckades få på rea :3 150:- fick jag ge för den. Ett riktigt kap om jag får säga det själv. Märket är Skin iaf. Köpt från add9.se (busreklam).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0