Skolstart

Känner mig inte jätteengagerad i att skriva så mycket :P Så drar kanske rätt kort.

Man har ju lyckats hitta sig till Storuman nu och sitter nu i sitt mysiga rum. Så ensamt och så tyst. Passar mig bra. Förra veckan hade vi lite temadagar där vi bl.a. spelade brännboll och gjorde diverse lärakännavarandralekar. Kom i kontakt lite här och där med folk från klassen. Följde med några till replokalen och lyssnade när dom spelade på vad som fanns och togs med. Var väldigt mysigt att sitta och lyssna när dom jamade loss. Bla bla, sen blev det bestämt att vi skulle ut på krogen på fredagen, så man fick dra till systemet en vända och köpa till sig lite sprit som man sen gömde på rummet. Sen börjades det med ölspel på ett rum som senare flyttades till ett annat rum. Vi blev en del som drog ut senare. Nästan alla från våran korridor + några andra från en annan korridor. Det lite lustiga var att när vi kom fram till krogen så var det stängt. Fast utanför så stod en tjej som antingen jobbade där eller kände ägaren. Hon sa iaf att dom hade stängt för att dom trodde att det inte skulle komma några. Kunde inte hålla mig från att skratta rakt ut när jag hörde det. Iaf så ringde hon ägaren och han kom snart och öppnade. Lite fjantigt, men men. Beställde en grogg och så satte vi oss ner och tjötade or something. Kom lite norrlänningar också, så det blev kanske 16st på krogen x3 Tjötade lite på dom andra om vi kunde dra till hotellet, för där skulle det tydligen vara lite mer drag. Men ingen orkade. Så vi drog oss hemmåt istället och chillade lite med musik. Och sen kom det lite busigheter fram. Lite Spice som det passades runt bland dom frivilliga. Jag tog ett bloss just for the heck of it. Minns inte mycket om det tog någon effekt. Men jag minns att det kändes som att det blev någon brännande/stickig känsla innanför ansiktet från näsan till högra ögat. Har man provat det med då :o Så det har brutits ett par policys innan skolan ens har börjat på riktigt.

Och första skoldagen bestod enbart av att lära sig hur programmet vi använder fungerar. Fått lite klämm på det, men jag kan knappast göra nånting med det ännu. That's pretty much it.

Vill inte glömma att nämna om den trevliga visiten i Sundsvall på vägen upp när jag flyttade :3 Tack så mycket Anna för att man fick träffa dig och att du visade mig runt ^^ Det var roligt, trevligt och framförallt underbart för min del att få träffa dig :3

Sen finns det inget mer att nämna. Jag trivs rätt bra här iaf.

Kommentarer
Postat av: AnnaBaklänges

Haha, bra gjort innan skolan ens börjat typ xD

2010-08-30 @ 18:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0