Glennborg

Liten notis om att jag pyser iväg till Göteborg idag tisdag för att under en vecka umgås med polare runt om i landet. Det kommer främst spelas massa spel då det är en spelträff vi ska på. Det kommer dock bli massa olika aktiviteter förhoppningsvis. Badas ska det säkert göras och kanske grilla. Dra på stads kan nog hända med. Lär ju finnas nått awesome i Göteborg kan man ju tycka. Har packat med mig det mesta. Min dunderhärliga uppblåsbara dubbelsäng som man även kan göra om till en fotölj och lite soffaktig. Kommer sova som en kung medans många andra säkert bara kommer ha nått liggunderlag och sovsäck. Bwahahaha. Feels good man. Kläder med diverse syften jag tar med mig dom. Några nördiga med spelmotiv och en med mitt nick SimonSez på :3 Sen andra tröjor som jag bara tycker är schnygga och måste ha med. Kommer iaf att vara där tills nästa tisdag. Så en vecka blir jag borta. En vecka med massa olika typer av människor. Skåningar, stockholmare, nån norrlänning kanske. Det kommer bli otroligt kul iaf att få träffa allt folk som jag inte träffat på säkert 2 år. Var så länge sen jag var på en spelträff, så det är dags igen för att få träffa dessa människor.

Och jag vet egentligen inte varför jag har haft något emot Lady Gaga. Kan väll ha tyckt att folk har hypat henne nått så kopiöst. Fast jag har för ett tag sen accepterat att hon är makalöst bra och en talangfull sångerska och producerare. The nail in the coffin var videon nedan. And I just love Alejandro. Jag förstår verkligen varför den har full pott på Spotify.

 

See you later in a week <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0