Kepsssssss

 

Happandappan. Päronen har åkt iväg till sommarstugan upp i Västervik, och jag valde att inte följa med. Jag tröttnar så otroligt snabbt på att vara där. Det enda jag gör där ändå är att bada och sola. Och det kan jag lika gärna göra här hemma. Nog för att det är otroligt mysigt och lungt där uppe. Men när jag kan vara hemma helt själv är det minst lika härligt. Lungt och tyst. Förutom när jag drar igång min hemmaklubb :3 Jag har iaf solat när det funnits tillfälle och tagit några dopp i poolen när det har varit varmt. Me like.

 

Och som ni ser så sitter kepsen på. Och det får den göra när jag inte orkar kleta in mitt hår med vax eller liknande. Har börjat vänja mig vid att se mig i keps iaf, som tur är.

 

Drog hit min kusin Jimi igår för att LANa lite nu när man har huset för sig själv. Som vanligt ska det krångla. Han får inte igång nyare spel för att det fuckat upp sig med DirectX. Och jag kan inte få igång att LANa med äldre spel av nån konstig anledning. Oh well, vi har lyckats med några spel iaf. Och medans vi laddade ner nånting vi skulle testa på Jimis dator så bestämde vi oss för att kolla vad det var för porrfilm på Canal+. Var nån fransk mjukporr med engelsk dubbning. Smått humoristiskt med dåligt röstskådespel som inte lät väldigt övertygande. Och så kommenterade vi allt möjligt snusk och drog fjantiga kommentarer. Fortsatte sen att LANa lite, sen orkade inte jag mer iaf och tog min laptop och kopplade in den i TVn och satte igång lite Kenny Vs Spenny avsnitt som vi kollade på tills vi blev för trötta att hålla ögonen öppna. Puckot Jimi valde dock att sova på soffan istället för sängen i mitt gamla rum. så nu ligger han och snarkar sött i soffan.

 

Tanken var ju också att vi skulle festa här hemma hos mig ikväll. Men a certain someone vägrar i princip att ge mig information eller ens skriva till mig gällande det. Så jag kan inte fråga några enstaka personer om dom kan komma hit, för a certain someone skulle iaf försöka få hit rätt många personer. Or so he said. Så det känns inte så värt att dra hit kanske en/två personer från Helsingborg och en person från Halmstad osv. Så åter igen. Säg bu eller bä din jävla idiot. Och sluta vara så jävla självupptagen. Nästa gång jag ens funderar på att fest ska jag inte ens förlita mig på dig och ordna allt själv. Och har du tur så kanske du är den sista jag bjuder in. Och bryr du dig inte om det då heller så kan jag lika gärna klippa allt mellan oss (:

 

And god fuck do I miss you. I miss us. Peace out freaks.


Kommentarer
Postat av: ia

Kepsssssssssss :D



Ha så kul i götet nu (:

2010-07-20 @ 12:33:29
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0