Lite stiligare än vanligt

Nu ska vi se vart vi börjar någonstans.

I måndags var jag iaf och klippte och slingade mig så man blir lite sommarfin. Jag blev väldigt nöjd med det, och jag kan gå utomhus ostylad utan att behöva skämmas. Det ser okej ut då med. Inte mycket mer att säga om det egentligen.

Nerdy part up ahead. Köpte iaf ett nytt grafikkort till datorn så att den går snabbare när jag spelar. Och den gör det möjligt att koppla in upp till 3 skärmar samtidigt. Kan vara händigt tror jag. Man kan ju koppla in datorn i grafikkortet i en HD-TV med så att man kan kolla på sina filmer på den. Vilket jag kommer fixa med nån gång i framtiden :3

Igår, torsdag, så firade vi min pappa som fyller 47. Blev först väckt vid 10 att Frida och Jocke var här för att gratta och äta frukost. Jag sa att jag kommer snart iaf, men så blev det icke. Råkade somna om och sov vidare till 12. Oh well. Jag gjorde upp för det senare på kvällen iaf. Då jag gjorde en trerätters middag till pappa. Den uppskattades från båda päronen.

Har även fått mina kepsar och min t-shirt som jag beställde från headrebel denna veckan. Väldigt fräsiga var dom. Jag är bara lite ovan vid att använda keps. Men det blir nog bra snart. Skulle behöva liiite längre hår bara så ser det snyggare ut. Blir inga bilder på det, för har pillat med håret för att det ska kalasas här idag om jag minns rätt. Så en liten blick på håret + t-shirten som jag fick. Ha en fortsatt trevlig helg.


Kommentarer
Postat av: Cattie

Du! Riktigt najjs t-shirt , en sån hade jag med velat ha :D

2010-07-13 @ 21:06:06
URL: http://cattiie.blogg.se/
Postat av: Anonym

saknar dig med simon! /Anna (:

2010-07-14 @ 12:51:14
Postat av: ia

Nämen sicken goding ;D haha

2010-07-15 @ 00:29:03
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0