Shopshop

Väldigt olidligt varmt ute både igår och idag. Båda dagarna spenderades väl utomhus iaf. Igår åkte jag och morsan in till byn för att fixa med kreditkort till mig. Väldigt sent kan man tycka då jag är 21 år... Men jag kan tycka att det varit bra att jag väntat, då jag säkert skulle utnyttjat det mycket mer om jag haft det tidigare. Oh well, I got it fixed now. Kan jag shoppa själv hemmifrån <:

 

När vi ändå var ute så tyckte morsan att vi skulle utnyttja rean som var i alla affärer. Dock finns det bara en butik för mig här i Markaryd, och det är Status. Som har rätt så mycket snygga kläder. Och det var rea på 50% på allt i butiken. Så jag kunde äntligen med gott och ekonomiskt samveta kolla in den lite dyrare delen. Det väldigt lamea var att i princip allting jag hittade var i antingen XL eller XXL. Väääääldigt få L eller M iaf. Och jag hittade en kofta som jag tyckte var snygg och tänkte "Jag har ju aldrig haft en kofta. Vet inte om det är min stil, men det vill jag prova iaf". And so did I. Den var otroligt skön iaf. Den passade kanske inte så bra till mina shorts som jag hade då, men jag köpte dom ändå. Provade en V ringad t-shirt som jag tyckte var snygg, men som morsan inte tyckte jag skulle ha för hon tycker iaf inte V ringat. Så jag kände mig då lite tveksam och valde bort den. Jag ångrar mig lite nu dock. Fast den var lite stor med. En XL tror jag det var. Provade vidare och blev helt förstumad över hur tunn och skön den vita t-shirten med en fluga på var. Massivt skönt nu till sommaren kan jag lova. Och så la man till en snygg svart t-shirt på det så concludear det gårdagens shopping. Mäktigt nöjd iaf.

 

Blev ett glassköp på torget innan vi åkte hemmåt. Tog en mumsig glass med hallonis över lakrits gräddglass. Jag tyckte det var supergott medans morsan tyckte den var hemsk. Och under tiden har man tid att studera lite människor som går förbi. Och det är lite kul hur dom söta flickorna först dyker upp under sommaren. Även i lilla sketna Markaryd. Otroligt. Och så var det en så söt schäfer som inte hade någon svans. I don't know why, men det gjorde den jättesöt. Oh well, here's the clothes.

 

 

 

Ser helt derp ut med nyduschat och långt hår. Som tur är så är det klipptid på måndag!


Kommentarer
Postat av: ia

sv; Börja stek babe, börja stek ;)

2010-07-05 @ 23:06:07
URL: http://fluffiie.blogg.se/
Postat av: Baklänges

Du är i ditt rum va? xD :3

2010-07-14 @ 20:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0