Midsommar!

Fundersam på hur jag ska göra. Det får väll gå som det går. But I want to know... I think...

Midsommartider nu ja. En svensk tradition som har gått ifrån att dansa kring ett kors med löv på till att supa sig full på :3 Inte som att jag klagar eller gnäller. Jag tror bara inte så många ungdomar åtminstonde kombinerar traditionen med att supa och festa. Hade kunnat vara kul tror jag iaf. Jag har sett fram emot midsommar i år ett par veckor nu. Fast det är totalt bortblåst nu. Har försökt få tag i en polare om dom har några planer för midsommaren. Men inget svar. Och jag tänker inte tjata och fråga mer än en gång iaf. Tänker inte bjuda in mig själv till något. Tanken var att jag ville fixa något hyffsat stor här hemma hos mig, då päronen hade varit borta i stort sett hela helgen. Men det får väll skita sig. Sicka kompisar man kan ha :3 Ett bu eller bä är allt jag begärde. Fast sen tappade jag ändå lusten för att göra nånting när jag fick reda på att jag inte skulle få en klipptid i tid för midsommar x3 Jag är lite utseendefixerad när det gäller mig själv. Vill känna mig fin bland folk.

Oh well, då kan jag iaf kanske göra lite nyttigare saker idag istället. Träna ska jag göra iaf. Sen har jag blivit helt beroende av att lyssna på Dearly Beloved från Kingdom Hearts. Så jag tänkte att jag ska plinka på pianot och börja lära mig melodin iaf. Och sakta lära mig takten med.

It sucks to not know what is happening. It feels like pieces of puzzle, it's complicated.

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas du fått en trevlig midsommar iaf simon (:

2010-06-26 @ 12:31:58
URL: http://beatchbody.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0