My day

Blargh! Jag sa igår åt morsan att inte väcka mig alldeles för tidigt idag. Imorse ångrade jag det rätt så rejält. Jag vaknade runt 9 eller 10. I don't know, jag hade inte mobilen vid sängen. Och jag orkade inte riktigt resa mig för att hämta den. Jag försökte så gott jag kunde att somna om. Men man får ju den där känslan "oooh idag är det en speciell dag" så man bara ligger och väntar och man blir så ivrig att man piggnar till. Och jag ville inte gå in heller, för jag ville ju bli "väckt" och få min frukost på sängen. 12 eller 13 kom hon in iaf med brickan som det fans en vas med blommor, mackor, varm oboy och 3 paket. Det ena innehöll ett armband med en silvrig döskalle som smycke. Den var dock på tooook för stor. Det visste morsan dock om då hon hade provat den på syrrans kille, och då var den också alldeles för stor. Vi kommer byta ut den till en lite mindre. Den andra innehöll ett par kalsonger med seriestripmotiv kan man säga. Den tredje innehöll en rätt snygg t-shirt med blanding av döskalle och lite blommor. Jag har otroooligt många tröjor med döskallar på. Nästan lite överdrivet. Menmen. Och så ska vi som sagt beställa en keps som jag ska få välja ut själv.

Jag bryr mig inte så speciellt mycket om presenter på min födelsedag. Jag skulle föredra att bli uppassad eller göra nån form av aktivitet. Nån trevlig liten utflyckt med upplevelser. Det är sånt som jag velat ge bort iaf. Fast min ekonomi tillåter inte det nu när jag inte har ett jobb. Inte för ett flertal personer iaf. Jag har mina idéer när jag väl får chansen iaf :3

Jag har fått rätt så många gratulationer idag. Någon/några uppskattades lite mer än alla andra. For good reason :3

Fick mina nämnda våfflor idag med. Jag var dock efterklok och kom på att jag kunde ju gjort våffelsmeten igår så att den hunnit bli redo tills idag. Det blev istället färdigköpt. Den gick självklart ner. Fast det hade blivit myyycket godare med min egna smet. Det gick ner 4-5 våfflor iaf så nått större fel på dom var det ändå inte.

Det summerar väll i stort sett det viktigaste som hänt idag. Resterande tid har jag bara chillat för mig själv med spel och musik. I skrivandes stund så sitter jag och suktar efter chokladkakan som ligger och frestar mig. Men jag har bestämt mig att jag bara skulle ha 2 rader ikväll. Samtidigt som jag sitter och lyssnar på lite Kingdom Heart låtar. Jag har även gett mig själv en liten smygpresent... som inte egentligen kan räknas. Men jag har snart The Sims 3 >:3 Fått simsnoja och vill testa det nya istället för 2:an. Usch, att installera alla dom spelen igen känns inte speciellt lockande. Oh well, min dag är slut och nu är det bara att vänta tills nästa grej sker

Drömde gott som satan imorse med. I just did as you told me! Sigh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0