Olidlig värme

Huffa! Man har verkligen vant sig lite för mycket vid den långa vintern vi haft. Idag gasade solen på otroligt mycket så jag tog mitt täcke och la mig på altanen för att sola mig i nån timma eller två. Som jag längtat efter det. Men som sagt, man hade vant sig av vintern. Så det blev otroligt svettigt jävligt snabbt. Det blev nog inte så mycket färg, men skönt var det iaf. Hoppas på att det blir lika varmt imorgon.

And I'm a little bit happy. Har installerat The Sims 3 idag och spelat det lite ikväll. Och ja, det är massa kul :3 Lite nytt som kommit sen tvåan. Bl.a. det som är rätt självklart är att man kan vandra runt i staden utan några laddningstider alls. Så man kan gå till grannen eller åka in till affären, parken m.m. utan att man ska behöva vänta på att det ska ladda. Sen är det småsaker som jag inte kan komma på just nu när jag inte spelar. Dock suger jag på Sims... Jag är urusel på/orkar inte att designa huset. Och jag använder mig inte av några fusk, utan börjar med startpengarna och försöker arbeta mig uppåt för att flytta vidare och bygga ett större hus eller liknande. Det tycker iaf jag är roligare. Sen är det svårt att få simen att se så lik en själv som möjligt. Jag misslyckas alltid iaf :< Och så har dom oftast inga snygga skins i spelet, utan man får ladda ner själv. Tyvärr finns det inga snygga male skin som jag kan hitta iaf. Bara massa emo eller långt casanova hår. Usch. Oh well, personlighetsvis var det rätt lätt göra simen lik mig. Fast mja, jag la väll till lite drömmar med. Datorfantast, musikilskt geni (or something), klumpig, flirtig och good sense of humor. Det fanns så mycket att välja mellan så man fick beslutsångest. Huvudsaken var iaf att den skulle bli musiker :3 Och han är på god väg hittils. Han kommer nog få lite sjuka saker gjort i framtiden (skaffa barn och bränna dom, mohahaha). Har nog inte hunnit se mycket av vad som går att göra i spelet ännu. Sen så kommer det ju expansioner som man kan fixa med. Det blir senare iaf.

Brist på snygga kläder och hår så får man göra så gott man kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0