Pluff

The Mist confirmed for most awkward and awsome ending ever! Och att den högreligösa bitchen äntligen fick dö var ett stort moment också. 10/10 would see it again.

Igår var det en perfekt dag för att ligga och sola. Inte ett moln på himelen och det blåste till och från så man blev fläcktad och slapp svettas som en gris. Man fick dock aldrig riktigt vara ifred. Då en viss liten Greta jämt skulle hoppa upp till mig i min solostol och vara gosig. Kände mig dum som alltid slängde ner henne. Sa åt henne att gå till Frida, men där fick hon nejnej också. Hon gav till slut upp och la sig i skuggan. Jag gosade lite extra med henne senare när jag solade färdigt dock. Och nog blev det färg alltid. Bra gener man fått från päronen som också har lätt för att bli bruna. Fast det är inte tillräckligt ännu. Idag är det lite molnigt, så jag tänker inte spendera nån tid på att hoppas på att solen ska titta fram. Jag kanske tar ett dopp i poolen vid nått tillfälle.

Och här är delen där jag vill skriva något men inte vet hur och egentligen varför. Vi låter det vara för den här gången.

Kommentarer
Postat av: ia

Haha, jag blev arg på det slutet!

2010-06-09 @ 09:25:21
URL: http://fluffiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0