21 år!

Happhapphapp. Har nu gått några timmar av det här dygnet. Det vill säga att jag numera är 21 år gammal/ung. Fast egentligen är det inte förrens om 20 timmar. 31 Maj 23:47 1989 föddes det en liten tjockis som fick det vackra namnet Simon. 21 år... Då får jag i princip nästan göra vad jag vill vart som helst i världen. Har för mig att det är 21 års gräns på att köpa alkohol i USA. Så det blir ju ett problem mindre med det i åtanke. Har även för mig att viss porr har 21 års gräns. Om det nu skulle behövas :3

Det känns ingen direkt skillnad från att vara 21 istället för 20. Jag är varken smartare, större, mognare eller snyggare än vanligt. Men jag klagar inte. Dock hade jag velat vara 20 lite längre. Det känns som en ålder för mig. Inte för ung, och inte för gammal. Det är nu det börjar gå utför brukar jag skämta om. Men det är väll snart det roliga börjar. Det riktiga ansvaret att vara vuxen. Det har ju dock ingen som helst betydelse med åldern. Då man kan smita ifrån päronen och flytta hemmifrån vid vilken ålder man vill nästan. Jag har hängt här för länge nu så det sker snart för min del med. And it feels good mang!

Har ju redan hunnit fira mig lite. Vi firade mig och syrran när hon fyllde år som var 23 Maj. Två underbara Majbarn är vi. Och då fick jag 700 pengar. Jag är tydligen supersvår att köpa presenter till. Och det tackar jag lite för. Jag skulle nog bara fått fula kläder i present om jag skulle få något annat. Eller flytta hemmifrånprylar. Som jag redan har fått hundratals av. Kläder uppskattar jag bara på julafton. För då är det morsan som köper det mesta och hon vet oftast vad som passar mig :3 Well, just nu firar jag genom att dricka vatten och skjuta tyska soldater från andra världskriget i Call of duty. Brist på annat att göra. Sova har jag ingen lust med ännu. Och sen ska man bli väckt av morsan iaf. Möjligtvis med frukost på sängen. Och morsan ska väll som vanligt envisas med att sjunga för en. Så har jag bestämt att vi ska ha våfflor under dagen. Jag ville ha våfflorna från våffelstugan som våra grannar >HADE<. Dom har stängt ner det, för att vår andra granne som äger älgsafarit tycker att sonens nya fru ska få driva sitt egna fik med skit som hamburgare och mackor. Fuck that! Ge mig våfflor och kakor. Oh well, vi gör våra egna våfflor imorgon iaf. Mer än så är inte planerat för tillfället.

I sure do know what I want as a present!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0