Fyllegris!

Fyfan! Ska det fortsätta såhär så kommer jag bli fattig. Samtidigt som CSN ska hålla på och strula bara för att distansskolan ska hålla på och krångla till med mina betyg. Bla bla bla bla, du saknar 20 poäng för att få bidrag. Vafan. Lär er fixa för i hevlete.

Lite skillnad nu jämfört med att sitta på sitt rum och vänta på att folk ska komma hem ifrån sina strapatser. Folk från Internet kan man ju tillägga. Lite sorgligt om man jämför med nu. Detta är vad jag har längtat efter. Härligt umgänge och smaskig dricka. Dock lite tråkigt avslut denna kvällen. Folk blev lite dryga så att man drog sig mot internatet och lyckades hitta annat folk som kollade på någon psyko film. Perfekt kväll annars. På sitt sätt.

Musikproducerandet går väl sidådär föresten. Jag har väl lyckats som smått att få ihop en melodi för en låt. Den ska bara fixas ihop lite bara. Vet inte hur man får den till en lysningsbar fil, annars hade man lagt upp den så att man kunnat dela med sig lite och få kritik. Har även kommit igång lite med att lära mig spela låtar på pianot. Kan hela melodin till Dearly Beloved från Kingdom Hearts nu <: Nu ska jag bara kunna spela med vänstra handen med. Flera låtar som mål dock! Bl.a Passion, även den från Kingdom Hearts. Och River flows in you av Yiruma.  Två orgasmiskt bra låtar.

Har även anmält mig till en skolkör. Jag och andra blev väldigt intresserade när det fanns en notis om det på tavlan som vi paserar varje dag. Så man kan ju hoppas att man kan sätta lite toner i framtiden :3 Känns ju så skönt att bara sjunga ut. Vilket jag gör varje gång jag är full.

Äh, jag ska nog inte svamla så mycket mer. Får duga med detta fyllebloggandet för den här gången. Bjuder på en dryg fylle-egobild just för att jag är så dryg. Så kan det gå helt enkelt <:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0